آخرین اخبار
کد مطلب: 80230
نرم‌افزار کتابخوان حج منتشر شد
تاریخ انتشار : 1393/05/20 16:44:08
نمایش : 1911
مدير پايگاه‌ اطلاع رساني‌ حج گفت: کتابخوان حج با برخورداري از ۲۵ کتاب مهم در حوزه معارف و احکام حج، پربارترين نرم‌افزار اندرويدي است که تاکنون منتشر شده است.
  به گزارش سلام لردگان به نقل از خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام روزبه برکت رضايي گفت: در راستاي بهبود دسترسي زائران بيت‌الله الحرام به معارف حج، نسخه اندرويدي کتابخوان حج در پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري منتشر شد.

مدير پايگاه اطلاع رساني حج با بيان اينکه کتابخوان حج با برخورداري از 25 کتاب مهم در حوزه اسرار، معارف و احکام حج، پربارترين نرم‌افزار اندرويدي است که تاکنون منتشر شده است، اظهار کرد: علاوه بر اين، امکانات فراواني براي بهره‌گيري آسان و ساده از محتواي موجود در آن فراهم شده است.

همچنين جستجو در همه کتاب‌ها و يک کتاب خاص، تغيير رنگ متون و اعراب‌گذاري‌ها، امکان پشتيبان‌گيري از کتاب‌ها توسط کاربر، مشاهده فهرست و علامات پژوهشي کتاب، امکانات پژوهشي متنوع (از جمله رنگي کردن، حاشيه‌نويسي، نشانه‌گذاري)، پيمايش در متن کتاب و همچنين قرار دادن سرکتاب در بخش دلخواه از متن، بخشي از امکانات اين نرم‌افزار اندرويدي کتابخوان حج است که مدير پايگاه اطلاع‌رساني حج برشمرد.

برکت‌رضايي ادامه داد: ادعيه و زيارات مدينه منوره و مکه مکرمه، آداب سفر حج، برکات سرزمين وحي، پلي به سوي ملکوت، پندارها و پاسخ‌ها، جرعه‌اي از صهباي حج، حج برنامه تکامل، حج در قرآن، الحوارات، داستان‌ها و حکايت‌هاي حج بخشي از کتاب‌هايي هستند که در اين نرم‌افزار قابل دستيابي، مطالعه و پژوهش هستند.

وي افزود: علاوه بر موارد پيش‌گفته، چند درسنامه از جمله درسنامه احکام مبتلا به حجاج، اسرار حج، آشنايي با تاريخ اسلام، آشنايي با کشورهاي اسلامي، آشنايي با قرآن در مکه و مدينه، پيش‌درآمدي بر فرهنگ‌نامه اسرار و معارف حج، گزيده سيماي عقايد شيعه و همچنين درسنامه مناسک حج نيز در اين نرم‌افزار گنجانده شده است.

مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري اظهار کرد: شيعه و پاسخ چند پرسش، معبد ايمان، مناسک حج بانوان و مناسک حج با حواشي مراجع تقليد، ديگر عناوين موجود در اين نرم‌افزار هستند.

برکت رضايي افزود: زائران سرزمين وحي و علاقمندان به معارف حج مي‌توانند اين برنامه ارزشمند اندرويدي را دانلود کرده و سپس با انتقال آن به گوشي تلفن همراه يا تبلت خود، آن را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهند.

وي ادامه داد: افزون بر اين زائران مي‌توانند با استفاده از گوشي همراه خود، پايگاه اطلاع‌رساني حج را مشاهده و با کليک بر روي لينک دانلود برنامه اندرويدي «کتابخوان حج»، پس از اتمام دانلود اقدام به نصب و استفاده از آن کنند و علاوه بر اين،کتابخانه آنلاين حج‌ با برخورداري از نزديک به يک هزار عنوان کتاب مرتبط با حج و زيارت، مي‌تواند زائران بيت‌الله الحرام و شيفتگان به مکتب اسلام را در شناخت بيشتر و بهتر نسبت به احکام و معارف اسلام ياري کند.

نسخه‌هاي ePUB، PDF، JAVA و GHM بسياري از اين کتاب‌ها نيز در کنار هر کدام در اختيار مخاطبان قرار گرفته است که به زودي امکان دسترسي به اين نسخه‌ها براي همه کتاب‌هاي کتابخانه آنلاين حج فراهم خواهد شد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس